tiistai 22. lokakuuta 2013

#En#keksi#otsikkoo#

Sunnuntai: Menin mummille illalla yöksi.Mummi ja Tuffa meni joskus 22:00 nukkumaan ja mä katoin telkkarii ku sielt tuli AVATAR! Se on hyväelokuva! Suosittelen kattoo jos ei oo vielä nähny.Menin nukkuman 00:00 ku se elokuva loppu.

Maanantai: Heräsin puolenpäivänaikaa. Katoin vähänaikaa telkkaria ja menin suihkuun.Tuffa tuli hakee mut kotiin joskus kahdelta koska mulla oli vähän kiire ku lahjaakaan ei oltu vielä haettu.Äiti tuli kotiin töistä 14:30 ja lähdettiin tokmannilta hakemaan lahjaa.Senjälkeen kotona paketoitiin lahja ja soitin Paulalle että ''Tuleeks se meille?'' koska äiti vei mut ja Paulan sinne Tiian synttäreille.No sitten neljältä lähetiin sinne synttäreille ja Siellä oli Santta.Kun synttärit alkoi mentiin ylä-asteen saliin pelaamaan kaikkia pelejä.Roikuttiin naruissa ja se oli mun mielestä kivaa! :) Oltiin siellä varmaan tunnin ja lähdettiin takas Tiialle.Pelattiin pelejä Tiialla ja katottiin salkkareita + Syötiin karkkia ja sipsiä.Salkkareiden loputtua Tiian äiti,Tiia,minä,Paula,Santta ja Tiian pikkuveli Topi lähdettiin pelaamaan ulos pimeepiiloo! Ulkona oli tosi pimeä! Pimeepiilon jälkeen pelattiin Sellasta peliä.Että toinen on sokea eli laittaa silmät kiinni ja toinen kuljettaa sitä.Kaaduin melkei joka paikassa :D. Oltiin puolitoistatuntia ulkona ja mentiin takas sisälle.Käytiin saunassa ja laitettiin yövaatteet päälle.Pelattiin vieläkin sisällä jotain ja leikittiin vessapaperilla.Sitten lopuksi me mentiin syömään minipitsoja. Kun talo hiljeni me katottiin ''Joulubileet'' elokuvaa.Mentiin nukkumaan 02:30.


Tiistai: Herättiin  10:30 ja juteltiin heti ku herättiin. Ensimmäinen aamupala oli kokis :D No ainaki virkeenee.Mentiin syömään muroja.Laitettiin vaatteet päälle ja kasattiin patjat.Sitten Topin kaveri tuli ja mä,Tiia,Paula,Santta,Topi ja Topinkaveri (Valtteri) lähdettiin ulos pelaamaan pelejä.No puolentunnin kuluttua me haettiin laukut ja mä,Tiia,Santta ja Paula aateltii lähtee Santalle.Oltii vaa ulkona koska niille sisälle ei päässy ku niillä oli kuulemma siivoukset kesken tai jotain... Mut pelattiin pelejä ulkona ja kaikkea muuta kivaa.Mä,Tiia ja Paula lähettiin 16:30 ku on se kiva kotonakin joskus olla.Mut kotona en oo muuta tehny ku pelannu pleikkaa ja syöny + ollu facebookissa . Ekassa gollakeessa on Kuvia synttäreistä. Vikassa on täältä mun kotoa kuvia. Anteeksi jos tuli kirjotusvirheitä tai on epäselvää tekstiä! 

  
Mä niin haluun ton pipon! Ostan! Löytyy Ginatricosta! ♥                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

2 kommenttia:

  1. Ton tapanen pipo olis kyl tosi kiva! Pitäis itekin joku pipo hankkia, alkaa olla sen verran kylmä:p

    VastaaPoista